vineri, 3 aprilie 2009

Cum va inscrieti pe lista unui medic de familie ?



Pentru a va inscrie pe lista unui medic de familie aflat in relatie contractuala cu Casa Nationala de Asigurari de Sanatate trebuie sa va prezentati personal la cabinetul medicului de familie ales de dvs. cu buletinul/cartea de identitate si cu dovada calitatii de asigurat. Veti primi o cerere de inscriere pe care trebuie sa o completati si semnati. In cazul in care va schimbati medicul de familie, trebuie sa precizati numele medicului anterior.

Daca nu sunteti asigurat, va puteti inscrie, dar veti beneficia gratuit doar de servicii medicale de urgenta si de pachetul minimal de servicii medicale.

Daca medicul la care doriti sa va inscrieti este din alt judet decat cel în care lucrati/locuiti, atunci, pe langa cele de mai sus, va trebui:
a. sa comunicati angajatorului dvs. sau institutiei care va plateste asigurarea de sănătate sa transmita lista nominala casei judetene de asigurări de sănătate în care se afla cabinetul medicului pe care l-ati ales;
b. sa prezentati medicului la care va inscrieti o copie dupa ordinul de plata sau dupa un document din care sa reiasa ca plata contributiei dumneavoastra se face către casa de asigurări din judetul respectiv.

ATENTIE! Nici un asigurat nu are dreptul de a figura pe listele a doi sau mai multi medici de familie. În caz contrar, nu veti mai beneficia de nici unul din drepturile asiguratului, prevazute în Legea asigurărilor de sănătate.

Text preluat partial de pe pagina CAS Maramures.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu